X
ZATVORI




O nama


Kompanija Lactalis BH danas se nalazi u samom vrhu mliječne industrije u BiH, a svoju stabilnu poziciju osigurava kontinuiranim ulaganjima u razvoj primarne proizvodnje mlijeka i mliječnih proizvoda.

Lactalis grupa zapošljava 85.000 zaposlenika u 94 zemlje, a ima organizovanu proizvodnju u 266 proizvodnih pogona u 51 zemlji širom svijeta.

Robne marke Lactalis grupe danas se prodaju u više od 150 zemalja širom svijeta, od kojih su najpoznatije robne marke Président, Galbani, Parmalat, Lactel, La Laitiere, Dukat, Celia, Société, Seriously Strong, Salakis, Teama, Food Master, Lauki, Flor de Esgueva, Mama Luise.

Godišnje preradimo preko 43 miliona litara mlijeka u Bosni i Hercegovini, a 50% gotovih proizvoda plasiramo na izvozna tržišta. Naši proizvodi se danas nalaze pod kapom robnih marki Dukat, Président, Galbani, Alpsko mleko, Domaće blago i Dar prirode. Dugogodišnji uspjeh naših brandova ogleda se u zdravim, ukusnim i svježim mliječnim proizvodima omiljenim među potrošačima.

Okosnicu poslovne filozofije Lactalis BH čine svježi, zdravi, prirodni i ukusni mliječni proizvodi bez konzervansa, proizvedeni od svježeg domaćeg mlijeka najboljeg kvaliteta.

OTKUP I PROIZVODNJA

Poticanje razvoja primarne proizvodnje mlijeka jedna je od strateških odrednica, te platforma društveno odgovornog poslovanja grupacije Lactalis u Bosni i Hercegovini.

Povećanje količine i kvaliteta svježeg sirovog mlijeka proizvedenog u Bosni i Hercegovini prioritet je Lactalis BH stručnog tima veterinara i agronoma koji svakodnevnim radom, s proizvođačima mlijeka širom zemlje, unaprjeđuju poslovanje kooperanata naše mljekare Inmer. Tako mljekara Inmer svoju proizvodnju bazira na otkupu mlijeka najboljeg kvaliteta, proizvedenog na domaćim mliječnim farmama. Više od 1500 farmera i zadruga od kojih svakodnevno otkupljujemo mlijeko danas čine osnovu mliječne proizvodnje mljekare Inmer. Kako bi osigurali otkup i preradu samo najkvalitetnije mliječne sirovine, stručni tim mljekare Inmer svakodnevno vrši analizu mlijeka na otkupnim stanicama širom Bosne i Hercegovine, koje se potom cisternama prevozi do mljekare Inmer.

Slijedi njegova prerada, te proizvodnja mlijeka i mliječnih proizvoda samo najboljeg kvaliteta, robnih marki Dukat, Alpsko mleko, Domaće blago i Dar prirode.

Izgradnja i njegovanje partnerskih odnosa s proizvođačima mlijeka, finansijska, stručna i savjetodavna pomoć, posebno prilagodba poslovanja naših proizvođača mlijeka zahtjevnim uslovima Evropske unije, odlika je, a ujedno i konkurentska prednost, Lactalis BH i mljekare Inmer na tržištu Bosne i Hercegovine.

SVRHA

Pružiti najbolje od mlijeka našim potrošačima kroz izvrsnost u svakodnevnom obavljanju poslovnih aktivnosti, zahvaljujući kontinuiranom usavršavanju i timskom radu.

MISIJA

Ispunjavamo svakodnevnicu visokokvalitetnim i hranljivim mliječnim užicima koji nas zbližavaju.

(Svakodnevno osiguravamo dostupnost visokokvalitetnih mliječnih proizvoda svim generacijama potrošača. Kontinuirano kreiramo trendove i inovacijama udovoljavamo vašim potrebama.
Vaše povjerenje je naša odgovornost!)

VIZIJA

Donosimo mliječnu perfekciju svim generacijama uz društveno odgovoran rast i razvoj.

Lactalis BiH

Mobile Image
43 miliona litara
Prikupljenog mlijeka godišnje
1500+
FARMERA I ZADRUGA OD KOJIH SE OTKUPLJUJE MLIJEKO
60+
PROIZVODA PROIZVODI SE U MLJEKARI INMER
1
MLJEKARA INMER
5
DISTRIBUTIVNIH CENTARA
50% PROIZVODNJE
IDE U IZVOZ
4,1 MILIONA KILOMETARA
GODIŠNJE KAKO BI PROIZVODI U SVAKOM TRENUTKU BILI DOSTUPNI
NA POLICAMA

Lactalis

250 proizvodih mjesta
u 50 zemalja

85 000 zaposlenika
u 94 zemlje
Amerika 24%
Evropa 47%
Afrika 13%
Azija 16%

Promet od 20 biliona eura

Historijat

1933

Početak Lactalis sage

Saga o Lactalisu započinje 19. oktobra 1933. godine na dan kada je André Besnier proizveo svojih prvih 17 camemberta u Lavalu, koristeći 35 litara mlijeka prikupljenog iz okolice. Tako priča počinje, André Besnier osniva kompaniju pod svojim imenom.

André Besnier se brzo okružuje kolegama koji mu pomažu u njegovoj avanturi. Prvi camembert sirevi imenom "Le Petit Lavallois", sa svojom amblematičnom srednjovjekovnom etiketom Laval, postaju sinonim kvalitete.

1940

10 000 litara prikupljenog mlijeka

1948. godine kompanija postaje „SARL Société Laitière de Laval A. Besnier & Cie“, a količina prikupljenog mlijeka prelazi granicu od 10.000 litara. Ova prekretnica omogućena je zahvaljujući dinamičnoj i inventivnoj poslovnoj politici Andréa Besniera, kojoj sada pomaže 25 zaposlenika.

Kompanija Besnier od samog početka ima ključ uspjeha koji i nakon 80 godina ostaje njezina najveća vrijednost: strast za mlijekom, visokokvalitetni standardi, poslovna strategija i sposobnost da se okruži najboljim ljudima.

1950

Michel Besnier naslijeđuje svog oca Andréa Besniera

Tokom prve polovine 1950-ih, André Besnier proširuje svoju ponudu proizvodnjom maslaca i namaza. Baš kao camembert sir koji čini reputaciju kompanije Besnier, preimenovanu u "Le Voyageur", i svi ostali proizvodi podliježu istim zahtjevima za kvalitetom, kako bi se postigao jedan jednostavan cilj - savršenstvo.

Ambiciozan čovjek, André Besnier također započinje s prodajom mlijeka i jedan je od prvih koji je lansirao litarsku staklenu bocu mlijeka pod imenom "SSL Le Bon Lait".

Smrću Andréa Besniera 1955. godine, kompaniju je naslijedio njegov sin Michel. Strastven poput svog oca, Michel Besnier u potpunosti iskorištava obiteljsko poduzetničko naslijeđe i udvostručuje godišnji promet za samo dvije godine.

1960

Ključno razdoblje

Sa povoljnim ekonomskim kontekstom rastuće potražnje potrošača i novim modelima distribucije, šezdesete su ključne godine za kompaniju. Pod vodstvom Michela Besniera, takvi će uvjeti stvoriti osnovu za uspjeh kompanije i njezin ekonomski model: industrijska stručnost, kvalitet i inovacije, predanost preradi mlijeka i snažan vanjski rast.

Mnoge mljekare iz zapadne Francuske pridružuju se kompaniji Besnier, proširujući tako količinu prikupljenog mlijeka.

Michel Besnier zna da industrija prolazi kroz ključne promjene i da on mora biti u prvom planu. Zbog toga lansira marku Président koja će postati vodeći proizvod Grupe. Također uvodi inovaciju"Lait 2000", prvo mlijeko koje se prodaje u paketu Tetra Pak, što će duboko utjecati na navike francuskih potrošača.

1970

Prvi koraci preko Atlantika

Kompanija Besnier čini prve korake na američko tržište, posebno s brie sirom koji više vole transatlantski kupci. 1972. godine, uvjeren u potencijal brenda Président i njegovog camemberta, Michel Besnier preduzima hrabar korak stvarajući potpuno novu modernu fabriku sira za Président u Domfrontu, na pašnjacima u Normandiji. Uz najnovije inovacije, tvornica sira Domfront ostaje znamenito postrojenje i najveća tvornica mekog sira.

1980

Stabilna dinamika razvoja

Potaknuti dinamikom iz prethodne decenije, 1980-e su za Michela Besniera period naglog razvoja, s vanjskim tendencijama rasta, posebno u Sjedinjenim Državama. Odan svom porijeklu, Michel Besnier ne zaboravlja razvoj aktivnosti u Francuskoj. Početkom 1980-ih kupuje mljekare sira Claudel-Roustang i Atlalait, danas polovinu tvrtke, koje ga uvode u segment kozjeg sira.

Paralelno, 1984. i 1985. godine, Michel Besnier nastavlja ulagati u industrijske alate i gradi pogon za proizvodnju jogurta u Lavalu, a potom i pogon za proizvodnju sira posvećen emmentalu u Charchignéu na sjeveru Mayennea, uvjeren da će se ovo tržište uskoro razviti.

Konačna akvizicija 1980-ih nije najmanje važna, jer Lactel ubrzo postati vodeća marka kompanije za prodaju mlijeka.

1990

Europski rast i osnivanje kompanije Lura Ilidža

Michel Besnier odlučuje nastaviti rast u Istočnoj Evropi, Ukrajini i Poljskoj, kao i u Egiptu i Italiji, „drugoj zemlji sira“, preduzimajući korake u amblematični sektor mozzarelle akvizicijom Locatelli.

U Francuskoj su se 1990. dvije velike kompanije pridružile grupi Besnier: povijesni rival Bridel i Société des Caves de Roquefort.

1999. godine kompanija Besnier mijenja naziv grupe u Lactalis, ispunjavajući zahtjeve za internacionalizacijom imenom koje se lako može izgovoriti na svih pet kontinenata.

Iste godine, započinje historija Lactalis BH d.o.o. mliječne industrije, na području Bosne i Hercegovine, osnivanjem kompanije Lura Ilidža, povezanog preduzeća zagrebačke Dukat mliječne industrije.

2000

Globalno snažan rast

Ova nova decenija nažalost započinje gubitkom Michela Besniera, pogubnog događaja za sve zaposlene. Međutim, kompanija zadržava porodično vlasništvo u rukama njegovog sina Emmanuela Besniera.

Uprkos teškom ekonomskom kontekstu, Lactalis Group održava stalan nivo rasta, koji se održava od ranih 2000-ih. Dva glavna događaja odvijaju se u ovom razdoblju, akvizicija vodeće talijanske marke Galbani i stvaranje europskog zajedničkog ulaganja u hladne mliječne proizvode s Nestléom, što omogućava markama, a posebno La Laitièreu da vrate profitabilan rast.

2007

Dukat postaje dio Lactalis grupe

Lura Ilidža, mijenja ime u Dukat Mljekara d.o.o., a do 2007. godine bavi se uvozom i distribucijom mlijeka i mliječnih proizvoda krovnih robnih marki Dukat i Sirela.

Dva velika događaja obilježila su 2007. godinu, pa tako u maju 2007. godine, Dukat mliječna industrija ulazi u sastav vodeće svjetske mljekarske grupacije, Lactalis grupe, a mjesec dana kasnije, u junu 2007. godine, u sastav Dukat mliječne industrije ulazi mljekara Inmer iz Gradačca.

Ulaskom mljekare Inmer u sastav Dukat mliječne industrije započinje veliki investicijski ciklus u mljekari Inmer te uvođenje novih znanja, tehnologija i unapređenja kvaliteta. Istovremeno, mljekara Inmer započinje sa sistemskim ulaganjima u primarni sektor i otkup svježeg sirovog mlijeka s domaćih mliječnih farmi. Rezultati su vidljivi već godinu dana kasnije.

2008

Proizvodnja Dukat mlijeka u BiH

Započinje prva proizvodnja Dukat trajnog mlijeka izvan Hrvatske, upravo u našoj gradačačkoj mljekari Inmer. Danas Inmer, pored Dukat mlijeka, proizvodi i Dukat vrhnja i Dukat jogurte.

2013

Dukat Mljekara postaje Lactalis BH d.o.o.

Dukat Mljekara d.o.o. mijenja naziv u Lactalis BH d.o.o., da bi iste godine u sastav Lactalis grupacije ušle i Ljubljanske mlekarne. Lactalis BH danas je jedna od najuspješnijih mljekara u Bosni i Hercegovini sa više od 240 zaposlenika. Ukusni i nutritivno visokovrijedni kvalitetni mliječni proizvodi robnih marki Dukat, Alpsko mleko, Domaće blago i Dar prirode te brojna priznanja i nagrade, kruna su poslovanja Lactalis BH u Bosni i Hercegovini.

Lactalis BH ekskluzivni je uvoznik i distributer najboljih francuskih i italijanskih sireva robnih marki Président i Galbani. Istovremeno, mljekara Inmer izvozi široki asortiman svojih proizvoda u zemlje regije: Hrvatsku, Srbiju, Kosovo, Albaniju, Crnu Goru i Makedoniju.

Društvena odgovornost

Prateći svjetske trendove razvoja i odgovornosti poslovanja, Lactalis BH stalno unapređuje politiku održivog razvoja te podupire društveno odgovorno poslovanje koje je važno za razvoj lokalnih zajednica u kojima posluje, zbog čega uživa izvanredan ugled kod domaćih potrošača.

Zaštita okoliša

Zaštita okoliša i održivi razvoj temeljne su vrijednosti Lactalis BH mliječne industrije. Odlučni smo u provođenju politike održivog razvoja i akcija određenih programima zaštite okoliša. Utvrđujemo opće i pojedinačne ciljeve zaštite okoliša i obavezujemo se stalno poboljšavati i unaprijeđivati sistem te pratiti, spriječavati i smanjivati sve vrste zagađivanja okoline.

Sponzorstva i donacije

Kao društveno odgovorna firma, Lactalis BH je već dugi niz godina aktivna na području humanitarnih donacija i sponzorstava, koja poboljšavaju kvalitet života zajednice.

Sponzorsko-donacijskim aktivnostima Lactalis BH mliječna industrija nastoji pružiti pomoć i podršku onima kojima su one najpotrebnije - djeci i mladima, mnogobrojnim porodicama, sportskim amaterima i profesionalcima, zdravstvenim i naučnim projektima te projektima važnim za lokalne zajednice.

Kvaliteta proizvoda

Upravljanje kvalitetom i sigurnošću hrane temeljne su vrijednosti Lactalis BH mliječne industrije, a njihovo neprekidno unapređenje prioriteti su poslovanja naše kompanije.

Uz zdravstvenu ispravnost i vrhunski kvalitet proizvoda, temelj politike upravljanja kvalitetom i sigurnošću hrane je zadovoljstvo potrošača, a ispunjavanje zahtjeva i očekivanja potrošača naš je imperativ.

Sistem upravljanja kvalitetom provodimo prema zahtjevima norme ISO 9001. Osjetljivost prehrambene industrije, naročito proizvodnje mliječnih proizvoda, razlog je neprekidnog usavršavanja metoda nadzora usmjerenih na zaštitu potrošača i zdravstvenu ispravnost proizvoda.

Primjenom HACCP standarda (Hazard Analysis and Critical Control Points, Analiza opasnosti i kritične kontrolne tačke), učinkovito provodimo sistem upravljanja sigurnošću hrane.

Mljekara Inmer također posjeduje i IFS standard i dozvolu za izvoz proizvoda u EU.

Karijera

Politikom kvalitete Lactalis grupe određene su smjernice za kontinuirano unapređenje kvalitete proizvoda i jačanja zadovoljstva kupaca i potrošača u svim zemljama u kojima posluje Lactalis grupa.




LactalisBH d.o.o.
Kompanija Lactalis BH danas se nalazi u samom vrhu mliječne industrije u BiH, a svoju stabilnu poziciju osigurava kontinuiranim ulaganjima u razvoj primarne proizvodnje mlijeka i mliječnih proizvoda. Godišnje preradimo preko 43 miliona litara mlijeka, a 50% gotovih proizvoda plasiramo na izvozna tržišta.

Kontakt info
  
Lactalis BH d.o.o. Gradačac
  
25. novembra 5, Gradačac, BiH
  
+ 387 33 564 572
  
+ 387 35 564 550
  
+ 387 33 564 590
  
info@ba.lactalis.com
BESPLATNI potrošački telefon 0800 86 455
Instagram