1933
Početak Lactalis sage
Saga o Lactalisu započinje 19. oktobra 1933. godine na dan kada je André Besnier proizveo svojih prvih 17 camemberta u Lavalu, koristeći 35 litara mlijeka prikupljenog iz okolice. Tako priča počinje, André Besnier osniva kompaniju pod svojim imenom.
André Besnier se brzo okružuje kolegama koji mu pomažu u njegovoj avanturi. Prvi camembert sirevi imenom "Le Petit Lavallois", sa svojom amblematičnom srednjovjekovnom etiketom Laval, postaju sinonim kvalitete.
1940
10 000 litara prikupljenog mlijeka
1948. godine kompanija postaje „SARL Société Laitière de Laval A. Besnier & Cie“, a količina prikupljenog mlijeka prelazi granicu od 10.000 litara. Ova prekretnica omogućena je zahvaljujući dinamičnoj i inventivnoj poslovnoj politici Andréa Besniera, kojoj sada pomaže 25 zaposlenika.
Kompanija Besnier od samog početka ima ključ uspjeha koji i nakon 80 godina ostaje njezina najveća vrijednost: strast za mlijekom, visokokvalitetni standardi, poslovna strategija i sposobnost da se okruži najboljim ljudima.
1950
Michel Besnier naslijeđuje svog oca Andréa Besniera
Tokom prve polovine 1950-ih, André Besnier proširuje svoju ponudu proizvodnjom maslaca i namaza. Baš kao camembert sir koji čini reputaciju kompanije Besnier, preimenovanu u "Le Voyageur", i svi ostali proizvodi podliježu istim zahtjevima za kvalitetom, kako bi se postigao jedan jednostavan cilj - savršenstvo.
Ambiciozan čovjek, André Besnier također započinje s prodajom mlijeka i jedan je od prvih koji je lansirao litarsku staklenu bocu mlijeka pod imenom "SSL Le Bon Lait".
Smrću Andréa Besniera 1955. godine, kompaniju je naslijedio njegov sin Michel. Strastven poput svog oca, Michel Besnier u potpunosti iskorištava obiteljsko poduzetničko naslijeđe i udvostručuje godišnji promet za samo dvije godine.
1960
Ključno razdoblje
Sa povoljnim ekonomskim kontekstom rastuće potražnje potrošača i novim modelima distribucije, šezdesete su ključne godine za kompaniju. Pod vodstvom Michela Besniera, takvi će uvjeti stvoriti osnovu za uspjeh kompanije i njezin ekonomski model: industrijska stručnost, kvalitet i inovacije, predanost preradi mlijeka i snažan vanjski rast.
Mnoge mljekare iz zapadne Francuske pridružuju se kompaniji Besnier, proširujući tako količinu prikupljenog mlijeka.
Michel Besnier zna da industrija prolazi kroz ključne promjene i da on mora biti u prvom planu. Zbog toga lansira marku Président koja će postati vodeći proizvod Grupe. Također uvodi inovaciju"Lait 2000", prvo mlijeko koje se prodaje u paketu Tetra Pak, što će duboko utjecati na navike francuskih potrošača.
1970
Prvi koraci preko Atlantika
Kompanija Besnier čini prve korake na američko tržište, posebno s brie sirom koji više vole transatlantski kupci. 1972. godine, uvjeren u potencijal brenda Président i njegovog camemberta, Michel Besnier preduzima hrabar korak stvarajući potpuno novu modernu fabriku sira za Président u Domfrontu, na pašnjacima u Normandiji. Uz najnovije inovacije, tvornica sira Domfront ostaje znamenito postrojenje i najveća tvornica mekog sira.
1980
Stabilna dinamika razvoja
Potaknuti dinamikom iz prethodne decenije, 1980-e su za Michela Besniera period naglog razvoja, s vanjskim tendencijama rasta, posebno u Sjedinjenim Državama. Odan svom porijeklu, Michel Besnier ne zaboravlja razvoj aktivnosti u Francuskoj. Početkom 1980-ih kupuje mljekare sira Claudel-Roustang i Atlalait, danas polovinu tvrtke, koje ga uvode u segment kozjeg sira.
Paralelno, 1984. i 1985. godine, Michel Besnier nastavlja ulagati u industrijske alate i gradi pogon za proizvodnju jogurta u Lavalu, a potom i pogon za proizvodnju sira posvećen emmentalu u Charchignéu na sjeveru Mayennea, uvjeren da će se ovo tržište uskoro razviti.
Konačna akvizicija 1980-ih nije najmanje važna, jer Lactel ubrzo postati vodeća marka kompanije za prodaju mlijeka.
1990
Europski rast i osnivanje kompanije Lura Ilidža
Michel Besnier odlučuje nastaviti rast u Istočnoj Evropi, Ukrajini i Poljskoj, kao i u Egiptu i Italiji, „drugoj zemlji sira“, preduzimajući korake u amblematični sektor mozzarelle akvizicijom Locatelli.
U Francuskoj su se 1990. dvije velike kompanije pridružile grupi Besnier: povijesni rival Bridel i Société des Caves de Roquefort.
1999. godine kompanija Besnier mijenja naziv grupe u Lactalis, ispunjavajući zahtjeve za internacionalizacijom imenom koje se lako može izgovoriti na svih pet kontinenata.
Iste godine, započinje historija Lactalis BH d.o.o. mliječne industrije, na području Bosne i Hercegovine, osnivanjem kompanije Lura Ilidža, povezanog preduzeća zagrebačke Dukat mliječne industrije.
2000
Globalno snažan rast
Ova nova decenija nažalost započinje gubitkom Michela Besniera, pogubnog događaja za sve zaposlene. Međutim, kompanija zadržava porodično vlasništvo u rukama njegovog sina Emmanuela Besniera.
Uprkos teškom ekonomskom kontekstu, Lactalis Group održava stalan nivo rasta, koji se održava od ranih 2000-ih. Dva glavna događaja odvijaju se u ovom razdoblju, akvizicija vodeće talijanske marke Galbani i stvaranje europskog zajedničkog ulaganja u hladne mliječne proizvode s Nestléom, što omogućava markama, a posebno La Laitièreu da vrate profitabilan rast.
2007
Dukat postaje dio Lactalis grupe
Lura Ilidža, mijenja ime u Dukat Mljekara d.o.o., a do 2007. godine bavi se uvozom i distribucijom mlijeka i mliječnih proizvoda krovnih robnih marki Dukat i Sirela.
Dva velika događaja obilježila su 2007. godinu, pa tako u maju 2007. godine, Dukat mliječna industrija ulazi u sastav vodeće svjetske mljekarske grupacije, Lactalis grupe, a mjesec dana kasnije, u junu 2007. godine, u sastav Dukat mliječne industrije ulazi mljekara Inmer iz Gradačca.
Ulaskom mljekare Inmer u sastav Dukat mliječne industrije započinje veliki investicijski ciklus u mljekari Inmer te uvođenje novih znanja, tehnologija i unapređenja kvaliteta. Istovremeno, mljekara Inmer započinje sa sistemskim ulaganjima u primarni sektor i otkup svježeg sirovog mlijeka s domaćih mliječnih farmi. Rezultati su vidljivi već godinu dana kasnije.
2008
Proizvodnja Dukat mlijeka u BiH
Započinje prva proizvodnja Dukat trajnog mlijeka izvan Hrvatske, upravo u našoj gradačačkoj mljekari Inmer. Danas Inmer, pored Dukat mlijeka, proizvodi i Dukat vrhnja i Dukat jogurte.
2013
Dukat Mljekara postaje Lactalis BH d.o.o.
Dukat Mljekara d.o.o. mijenja naziv u Lactalis BH d.o.o., da bi iste godine u sastav Lactalis grupacije ušle i Ljubljanske mlekarne. Lactalis BH danas je jedna od najuspješnijih mljekara u Bosni i Hercegovini sa više od 240 zaposlenika. Ukusni i nutritivno visokovrijedni kvalitetni mliječni proizvodi robnih marki Dukat, Alpsko mleko, Domaće blago i Dar prirode te brojna priznanja i nagrade, kruna su poslovanja Lactalis BH u Bosni i Hercegovini.
Lactalis BH ekskluzivni je uvoznik i distributer najboljih francuskih i italijanskih sireva robnih marki Président i Galbani. Istovremeno, mljekara Inmer izvozi široki asortiman svojih proizvoda u zemlje regije: Hrvatsku, Srbiju, Kosovo, Albaniju, Crnu Goru i Makedoniju.